sobota, 22 sierpnia 2015

Wyjaśnienia.

Jak widzicie, od prawie dwóch tygodni nic się tutaj nie pojawiło. Przyznam szczerze, że epilog na tym blogu powinien się znajdować już mniej więcej od połowy lipca, no ale wyszło jak wyszło.
Prawdę mówiąc, że nie mam teraz w ogóle serca do blogów. Ani do czytania, ani do pisania. Chyba po prostu potrzebuję kilku dni tylko dla siebie. Nie zawieszam tego bloga, po prostu chcę Was poinformować, że nie wiem kiedy coś się tutaj pojawi. Mam już mniej więcej połowę, wiem co chcę żeby zawierała druga, ale nie potrafię tego ubrać w słowa, a Wy zamiast mi to ułatwiać, to mi grozicie :D. Nie no żart , jesteście najlepsi na świecie. <3
Pozwolę sobie teraz serdecznie podziękować anonimowi, który podpisał się jako "Pelucha". Twoje słowa bardzo podniosły mnie na duchu i bardzo się cieszę, że ta historia tak Ci się podoba. :)
Żeby się już nie rozpisywać, mam nadzieję że na mnie zaczekacie, aż ogarnę sobie wszystko powolutku i wrócę do Was silna, zmotywowana i z głową pełną pomysłów. Jedno jest pewne. Przysiądę i naskrobię coś na dniach, jestem Wam to winna.
Życzcie mi tylko weny, niczego więcej nie trzeba.

Wasza oddana jak nigdy,
~DarkFace.

8 komentarzy:

  1. Życzę Ci weny :) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie czekamy z niecierpliwoscia i zyczymy weny :) :* Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi przykro, bo doskonale wiesz, ze to mój ulubieniec wśród Twoich dzieł ;/ al;e doskonale Cię rozumiem, bo sama nie raz miałam takie chwile. Teraz też przy pisaniu historii na moim najnowszym blogu mam dziurę i dobrze, ze wcześniej naskrobałam kilka na przód, bo byłabym pod ścianą... Mam nadzieję, że wena szybko do Cb przyjdzie <3
    Czekam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje sie strasznie zaskoczona i drugiej strony sie ciesze ze moglam Cie podniesc na duchu :) Naprawde dziekuje za to ze piszesz i za to co piszesz :) Obiecuje ze cierpliwie bede czekala :)
    Goraco pozdrawiam i zycze weny! :*
    Pelucha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, ja mam nawet swoją wersję następnego rozdziału, więc jeśli byś chciała to z chęcią pomogę :* <3

    OdpowiedzUsuń