poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Epilog.

Życie.
Jest najwspanialszym prezentem, jaki możemy dostać od Boga. Każdy chce przeżyć je na swój koszt, na swój sposób. Popełniamy w nim błędy, cieszymy się, płaczemy. Często jednak zapominamy o tym, co jest w nim najważniejsze.
W naszych czasach ludzie stali się wielkimi indywidualistami, jednostkami, które na pozór są samowystarczalne. Jest to największa bujda, jaką kiedykolwiek wymyślono. Każdy potrzebuje kogoś, z kim będzie mógł przez życie iść, w szczęściu i zdrowiu, czy smutku i chorobie. Nie to jest najważniejsze. Jedną z najbardziej cenionych rzeczy i równocześnie tą, o której najwięcej osób teraz zapomina jest miłość.
Każde z uczuć jest na jakiś sposób niezrozumiałe, niepojęte. Według mnie jednak, najtrudniejszą sztuką całego życia, jest sztuka kochania. Musimy umieć poświęcić samego siebie dla tej drugiej osoby. Ważne jest, aby to co sami czujemy było odwzajemnione. Wtedy tylko możemy poznać całe piękno oddania, ufności i szczerości. Tylko i wyłącznie wtedy, kiedy trafimy na kogoś, kto jest w stanie poświęcić dla nas tyle, ile my sami możemy z siebie dać. Tylko wtedy to uczucie jest sprawiedliwe i w 100% prawdziwe.
Miłość nigdy nie przychodzi od tak, to coś o co musimy z całych sił walczyć. Jeżeli już połączy ono dwie osoby, musimy nauczyć się naszego partnera. Poznać go całego, nie śpieszyć się.
Bo właśnie wspólne życie jest tym, co sprawia nam najwięcej problemów. Nie jest ono usłane różami i widziane przez różowe okulary. To ciągłe rozterki, chwile zazdrości, momenty szczęścia. Nie można się we wszystkim zgadzać, trzeba mieć własne zdanie, inaczej utracimy samych siebie. Zagubimy się w ścieżkach nieporozumień, niedopowiedzeń i kłamstw. A człowiek, który zgubi sam siebie nie jest nic wart.

...

Sierpień 2020

Ciepłe promienie słońca ogrzewają dość mocno moje odkryte ramię. Leżąc na kanapie, rozkoszuję się ciepłem jakie daje. Ciągłe siedzenie w domu nie wpływa tak dobrze na moje samopoczucie. Nie lubię być zamknięta w czterech ścianach, a przy moim aktualnym stanie jest to nieuniknione. 
Z subtelnym uśmiechem na ustach przekręcam głowę w bok i otwieram delikatnie powieki. Moje nagłe zainteresowanie powoduje głośny śmiech dzieciaków, które zabawia aktualnie mój mąż. Piotruś i Krzysiu gonią się jak szaleni pi całym ogrodzie, na co mój małżonek reaguje kręceniem głowy. Zerka w moją stronę i puszcza mi oczko.
Czuję się spełniona. Jestem szczęśliwą matką i żoną. Nie żałuję niczego, czego w życiu dokonałam. Każda najmniejsza rzecz miała znaczenie, bo doprowadziła mnie do momentu, w którym aktualnie się znajduję. 
Nasz sielankowy nastrój przerywa głośny dźwięk telefonu. Lekko się krzywiąc wstaję i kieruję się do mieszkania. W połowie drogi dogania mnie mężczyzna, z którym przez to życie kroczę. 
- Kochanie, miałaś nie wstawać. - Krzywi się wypowiadając te słowa.
- Jeszcze nie umieram. - Przewracam oczami. - Lepiej nie zostawiaj ich samych.
- Przez minutę nic im się nie stanie. - Śmieje się i jak gdyby nigdy nic bierze mnie na ręce.
- Zwariowałeś! - Piszczę zaskoczona. - Puść mnie, bo jeszcze Ci się kręgosłup złamie.
- Nie przesadzaj. - Całuje mnie delikatnie w czoło. - Muszę dbać o moje księżniczki.
Kręcę głową, ale posłusznie pozwalam zanieść się do kuchni, w której odnajduję natrętnie dzwoniące urządzenie. Zerkam na wyświetlacz i uśmiecham się szeroko. W końcu ktoś przypomniał sobie, że ma siostrę.
- To Wojtek, wracaj do dzieciaków. - Mówię przeciągając palcem po dotykowym ekranie.
- Jasne. - Mruczy cicho, skrada mi całusa i ucieka na werandę.
- No kogo to moje uszy słyszą. - Rzucam i z ulgą przysiadam przed włączonym wiatrakiem.
- Asia, nie mam czasu na głupoty. - Mówi przerażony, a ja zaczynam się denerwować. - Zaczęło się cholera!
- W końcu. - Oddycham z ulgą. - I jak tam Olivia?
- Nie wiem zabrali ją na porodówkę, mi kazali zostać, ja tu zaraz osiwieję! - Jego drżący głos przyprawia mnie o mimowolny chichot.
- Spokojnie, na pewno wszystko pójdzie dobrze. Przyjechałabym Cię wspierać, no ale sam wiesz, nie dam rady teraz jechać, poza tym ten potwór nigdzie mnie nie wpuszcza! - Skarżę się.
- I bardzo dobrze, musi o Was dbać. A jak się w ogóle czujesz?
- Całkiem, całkiem. Tylko malutka nieźle daje mi popalić. - Dotykam mocno już zaokrąglonego brzucha, sama jestem na półmetku ciąży, która niestety jest zagrożona. Z tego właśnie powodu wszyscy dbają o mnie, jakbym była nieubezpieczonym granatem, no ludzie, dajcie oddychać!
- Dobrze, silna ma być po wujku. - Śmieje się Włodarczyk. - Dobra kończę, muszę się jakoś do niej dostać.
- Zadzwoń mi od razu po! 
- Oczywiście. Kocham Cię siostra.
Nie daje mi szansy na odpowiedz. Z uśmiechem odkładam telefon, kiedy słyszę sygnał kończący połączenie. Tak, mój kochany braciszek zostanie za niedługo tatusiem. Olivia okazała się tą jedyną, rok temu odbył się ślub, a teraz właśnie ich rodzina się powiększa. Cieszyłam się i to bardzo, wiedziałam, że Wojtek nigdy nie poczuje się samotny, pod tym względem byliśmy swoimi przeciwieństwami. Ja czasem działałam na własną szkodę.
Jakoś doczłapałam z powrotem na zewnątrz i od razu sięgnęłam po szklankę z sokiem. Chłodna ciecz przyniosła mi odrobinę orzeźwienia. 
Myślami wróciłam do dnia, który wszystko zmienił.

Wrzesień 2015
Spokojny wieczór zapowiadał się nader dobrze. Niecierpliwie czekałam, aż Tomek wróci z pracy. Przygotowałam dobrą kolację, zapaliłam świeczki. Punkt 19 mój chłopak zjawił się w domu. Z uśmiechem wygładziłam czarną sukienkę i podeszłam do niego, kiedy pojawił się w salonie.
- A z jakiej to okazji? - Zapytał obejmując mnie czule.
- Bez okazji. - Ucałowałam go w policzek. - Zrobiłam Twoje ulubione spagetti.
- Jesteś najlepsza! - Zaśmiał się prowadząc mnie w stronę stołu.
Zasiedliśmy wspólnie do kolacji, przy której omawialiśmy ostatnio odbytą wycieczkę. Jaśmowicz porwał mnie w Bieszczady, w których mogłam w spokoju odpocząć. Było to idealne miejsce na długie spacery, na które wtedy dawałam jeszcze radę chodzić. Było idealnie.
- Kochanie, musimy porozmawiać. - Oznajmił mój partner po sprzątnięciu stołu.
- Jasne. - Uśmiechnęłam się i podążyłam za nim w kierunku sofy.
- Posłuchaj, dużo ostatnio myślałem. - Odetchnął zdejmując marynarkę. - O tym co nas łączy, co oboje czujemy i doszedłem do jednego bardzo ważnego wniosku. Powinniśmy dać sobie spokój, to i tak nie ma przyszłości. - Jego słowa zaszokowały mnie na tyle, że nie byłam w stanie wydusić z siebie słowa. - Nie miej mi tego za złe, kocham Cie i gdybym mógł to spędziłbym z Tobą całe życie. Niestety co bym nie robił, Ty i tak nie będziesz w stanie pokochać mnie, oddałaś już komuś swoje serce i jest to ktoś, z kim będziesz szczęśliwa, ponieważ on także odwzajemnia to uczucie. Żałuję, że nie jestem to ja, ale życie pisze różne scenariusze i najwyraźniej nasze drogi mają się tylko przeciąć, nie podążają w tym samym kierunku. - Odgarnął mi z twarzy zabłąkany kosmyk. - Proszę więc, żebyś mi wybaczyła to co zrobiłem. Wiem, że tylko tym sposobem pozwolisz sobie pomóc, inaczej nikt inny nie mógłby popchnąć Cię w kierunku szczęścia.
Nic z tego nie rozumiałam. Siedziałam jak sparaliżowana i słuchałam tego, co wygadywał. Miliony pytań kłębiły mi się w tym momencie w głowie, lecz dopiero kiedy chłopak pocałował mnie delikatnie i poszedł otworzyć komuś drzwi zdołałam opanować się w minimalnym stopniu. Trzeźwość umysłu wróciła, kiedy obok mnie pojawił się nie kto inny jak On.
- Skąd wiedziałeś? - Zapytałam słabym głosem.
- To nie ważne. - Przytulił mnie mocno. - Pozwól sobie być szczęśliwą, zresztą nie tylko o sobie powinnaś myśleć. Macie dużo do wyjaśnienia.
Po tych słowach opuścił pomieszczenie, a ja zostałam sam na sam z człowiekiem, o którym tak usilnie starałam się przez ostatnie tygodnie zapomnieć. Zerknęłam na niego przestraszona i szybko spuściłam głowę.
- A więc to prawda? - Przerwał panującą między nami ciszę.
- Zależy o co pytasz. - Wskazałam mu miejsce obok.
- To moje dziecko? - Wskazał na mój brzuch.
Kiwnęłam głową i mimowolnie ułożyłam na nim dłoń, pod którą momentalnie poczułam ruch.
- To bliźniaki. - Uświadomiłam go z uśmiechem. 
- Dlaczego nic mi nie powiedziałaś? - Zapytał nieźle zdziwiony.
- A co miałabym Ci powiedzieć? - Popatrzyłam mu w oczy. - Chciałam wszystko naprawić wtedy w Krakowie, ale pojawiła się Natalia, a Ty... Nie byłeś sobą.
- Przepraszam. - Kucnął obok mnie i położył dłonie na moich biodrach. - Wszystko spieprzyłem.
- To moja wina, nie Twoja. - Dotknęłam niepewnie jego policzka. - Gdyby nie ja wszystko potoczyłoby się inaczej.
- Tak, Twoje mądre pomysły... Zgadzam się. - Zażartował.
- Ej! - Oburzyłam się. - Całkiem bez winy nie jesteś. 
- Dobrze, mądralo. - Zaśmiał się. - A teraz mam dla Ciebie bardzo poważną propozycję.
- Zaczynam się bać. 
- Nie musisz. - Uśmiechnął się niepewnie i wyszukał w kieszeni małego pudełeczka. Nie wiedziałam za bardzo o co chodzi, dopóki nie ukazał mi jego wnętrza. Widok pierścionka przyprawił mnie o zawrót głowy. - Wyjdź za mnie. - Poprosił.
- Zwariowałeś.
- Tak, ale na Twoim punkcie.

Potem wszystko potoczyło się w zawrotnym tempie. Poród, ślub, kolejne dziecko. Miałam wrażenie, jakby był to sen, z którego boję się obudzić, gdyż jest zbyt piękny. Na szczęście to prawda, mam ich, tylko to się liczy.
- I co chciał Twój kochany braciszek? - Obok mnie pojawił się Wrona.
- Dziecko mu się rodzi. - Uniosłam kąciki ust do góry, kiedy przyciągnął mnie do siebie. - Cieszę się, że Was mam.
- To ja się cieszę, że dałaś mi szansę. - Pocałował mnie w skroń.
- Tym potworkom dziękuj. - Kiwnęłam w stronę dzieciaków. 
To chyb one wybrały nas i to dzięki nim jesteśmy dziś razem. Ja zawalczyłam o swoje, zaryzykowałam, ponieważ nie mogłam już stracić nic cenniejszego. To była dobra decyzja.

KONIEC

...

Tym oto sposobem kończymy historię Joanny Włodarczyk i Andrzeja Wrony.
Nie powiem, ciężko pisze mi się to pożegnanie, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy.
Dziękuję Wam za te 52 tyś. wyświetleń, za te 275 komentarzy, za 32 obserwatorów.
Jesteście wielcy i dlatego każdemu z osobna dedykuję ten epilog.

Po raz już ostatni pragnę poprosić Was o komentarz. Pokażcie ile Was tutaj było, opiszcie to co Wam się podobało, a co nie. Czekam na krytykę, bo wiem ,że są rzeczy, które na pewno irytowały. Zwykła buźka.

A teraz pozwolę sobie podziękować  kilku wyjątkowym osobom, bez których tego opowiadania by nie było.

lemurek79 : To właśnie jej powinniście dziękować najbardziej, dzięki niej piszę, to ona wciągnęła mnie w cały ten bloggerski świat, za to z całego serduszka dziękuję <3

Winka : Twoje groźby, wzdychania kiedy było okej i wszystko co tutaj pozostawiłaś na długo zostaną w moim serduszku. Tak jak chciałaś, jest happy end, zadowolona? <3

Em. : Em, oj Em. Możesz sobie nie zdawać sprawy, ale wielokrotnie podnosiłaś mnie na duchu :)

strangebeat 3 : z Twoją opinią także niezmiernie się liczę, dziękuję że byłaś, że wspierałaś, że wytrwałaś :*

Daria - Siatkówka : szacun, że dajesz radę być na bieżąco na wszystkim co moje :D zawsze jako pierwsza obserwujesz, także wiedz, iż jestem tego świadoma :)

~Pyskata~ : kochanie moje i o Tobie zapomnieć nie mogę :D wieczne opieprze na gg, za to właśnie Cię uwielbiam ;*

Dit Te : oj Ty wiesz, że w moim serduszku masz miejsce specjalne, jak zauważyłam jesteś tutaj od rozdziału 2, bardzo dziękuję <3


i oczywiście gorące podziękowania dla mojego najwierniejszego czytelnika!

Agnieszka Nowak : tak Aguś, byłaś tutaj chyba od początku, to na Twój komentarza zawsze czekałam z utęsknieniem, bo jeżeli Tobie się podoba, to znaczy, że jest dobrze :) dziękuję, że byłaś

Jest Was naprawdę za dużo, żebym o każdym miała coś napisać. Po prostu DZIĘKUJĘ!

Już po raz ostatni tutaj, Wasza

~DarkFace.

55 komentarzy:

  1. Boże! Zupełnie nie byłam gotowa na epilog. Zaskoczyła ś mnie! Ale cieszę się bardzo, że tak się wszystko zakończyło (ale podczas czytania 1 części bałam się , że jednak miała ś inny pomysł na to opowiadanie). Dziękuje za tę historię<3❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że gdyby Winka inaczej zakończyła myśli, happy endu by nie było :)
      Dziękuję, że byłaś ;*

      Usuń
  2. Dostaję wiadomość na gg i mówię sobie..przeczytam rano, ale wytrzymuje i powoli zaczynado mnie docierac, że to już koniec.
    Początek sprawia, że zaczynam mieć wątpliwości czy aby na pewno Twój pomysł na tę historię kończy sie happy endem ;)
    Czytam o ślubie, dzieciach i zastanawiam sie kiedy kurde padnie w końcu to imię xd
    I.. sie doczekalam <3
    Wzruszylam sie, ten epilog sprawil,ze zakochalam sie we Włodarczyku ( nie wierze, ze to mowie xd).
    Asia.. jak to dobrze,że dała sobie i Andrzejowi szanse na szczęście. Szacun dla Tomka za to co zrobil..to tez wymagało nie lada odwagi..przyznac sie przed samym soba, ze milosc nie zawsze wystarczy..
    Andrzej taki cudowny <3 wpatrzony w Asie i w dzieciaki:)
    Wiem skad Krzys ;) <3
    Były chwile,ze mialam ochote Cie po prostu udusić xd ale..zakonczenie tej historii jest idealne..

    Wiesz, ze bede tu wracać ;*
    Dziekuje za Asie i Andrzeja ;*
    Dziekuje za kazda chwile poswiecona za napisanie kazdego rozdzialu..
    UWIELBIAM CIE po prostu Dark <3!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą odpowiedzialną za to, że się rozkleję!
      Ja to zapiszę! Zakochana we Włodim, tyle wygrać :3
      Chciałam Was w tej niepewności potrzymać ile się da xD
      Nie chciałam zrobić z Tomka takiego złego, mieliście go polubić :)
      Bo to Wrona! On jest taki kochany :D
      Asia, była okropna, ale się zmieniła
      Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie powiedziałam czemu była jaka była :O chociaż pomysłów na to było tyle, że może to i lepiej xD
      Hehe, Krzyś... Brawo :D
      Dziękuję, że byłaś i jesteś <3

      Usuń
    2. Moje serce nadal nalezy tylko i wylacznie do Sama Wiesz Kogo xd
      <3

      Usuń
    3. Do Voldemorta? :O no wiesz :O
      Moje też ale co Wojciech, to Wojciech :3

      Usuń
    4. O.o xd
      Hahahaha xd no wiesz.... xd
      Klocic sie nie bede xd

      Usuń
  3. Nie wierzę, że to już koniec tego opowiadania! Przywiązałam się do niego, a tu nagle epilog po 16 rozdziałach. No nic. Mówi się trudno, żyje się dalej.
    Z tym blogiem miałaś genialny pomysł. Może na początku było nudno to w końcu po 4/5 rozdziałach wciągnęłam się i przeglądałam go codziennie.
    Najpierw myślałam, że będą szybciej razem. Z tą ciążą to w ogóle mnie bardzo zaskoczyłaś. Byłam zdziwiona jak jeszcze nigdy.
    To w jaki sposób piszesz te wszystkie blogi to coś cudownego. Mam nadzieje, ze na innych niedługo pojawią się nowe rozdziały.
    Trudno się żegnać, ale z tym opowiadaniem muszę.
    Także dziękuje za tego wspaniałego bloga i czekam na kolejne :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taką opinię, to zawsze jakaś wskazówka :)
      Cieszę się, że blog Ci się podobał i odsyłam do mojej biblioteki, którą znajdziesz w zakładce, jestem pewna, że coś tam sobie jeszcze wyszukasz. Aktualnie zastanawiam się, którego bloga wyciągnąć z czyścca i reaktywować, plus oczywiście czeka na Was intrygujący blog z Włodarczykiem i Kwasowskim w rolach głównych. Rozkminy na temu kto jest kim mile widziane :)
      Pozdrawiam i dziękuję, za każde miłe słowo ;*

      Usuń
  4. Szkoda że to już koniec. Tak fajni czytało się tego bloga. Super historia. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniec? ! Potem coś napiszę jak nie zapomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak wszystko skończyło się dobrze. Cieszę się, że Asia jest szczęśliwa z Andrzejem. Pewnie gdyby nie Tomek to dalej by z nim trwała, ale stało się inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Tomek to dobry człowiek :3
      Cieszę się, że byłaś ;*

      Usuń
  7. Czemu tak szybki koniec? :c Niby zakończenie szczęśliwe a smutno że już koniec :c

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego to już koniec... to jest jedno z najlepszych opowiadań w sieci. ale cieszę się że Asia i Andrzej są razem zawsze w to wierzyłam i Wojtuś szczęśliwy z Olivią zawsze miałam nadzieję że Włodarczyk i Wrona w końcu będą razem.... I to my dziękujemy Tobie :* <3 Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko kiedyś się kończy :) bardzo się cieszę, że tak dobrze mnie oceniacie ;)
      Dziękuję, że mimo wszystko byłaś ;*

      Usuń
  9. Boże aż mi się łezka w oku zakręciła :')
    Smutno mi trochę, że to już koniec, że nie będzie więcej twoich chorych pomysłów dotyczących Aśki i Andrzeja (tak, mam tu na myśli sceny +18 XD), że nie będę właziła na tego bloga i co chwilę sprawdzała czy nie ma coś nowego. W ogóle będzie mi brakowało tego opowiadania, bo bądź co bądź, było jednym z najlepszych :D Dziękuję kochana za dedykacją, ale nie martw się, opieprze na gg na pewno się nie skończą XD przecież jest jeszcze 254765278555 twoich opowiadań XD a ja jak zwykle się do czegoś przyczepie, taka natura XD

    Buziaki :*

    PS. A no i bym zapomniała :D musze się pochwalić XD dzisiaj rozpoczęłam naukę w nowej szkole i moja nowa wychowawczyni nazywa się... Wlazły XD XD wszędzie siatkówka, WSZĘDZIE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim skromnym zdaniem, blog speszjal for Win, czytaj Włodarczyk i Kwasowski wyjdzie mi lepiej niż Wrona i Asia, ale zobaczymy.
      Że jeszcze nie raz mi się dostanie to wiem :D cieszy mnie to
      Siatka wszędzie, ja mam w szkole gościa o twarzy Pencheva... :3 nie narzekam xd
      Dziękuję za wszystko ;*

      Usuń
  10. Nie wierzę,że wszystko co kocham czytać się kończy! No każdy blog, który wielbie się kończy! To niesprawiedliwe :((
    Cieszę się,że wszystko dobrze się skończyło lubię takie zakończenia ;)
    Wronka się oświadczył pięknie ;**
    Dziękuję za wszystko!!!!!!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś teraz mania jest, ale co poradzić. Happy end jest, wszyscy chyba się cieszą xd
      Pozdrawiam i dziękuję ;*

      Usuń
  11. Dobrze ze to w koncu andrzej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ja mam napisać... Po prostu DZIĘKUJĘ I POWODZENIA W NAPISANIU KSIĄŻKI!
    Szczęśliwa z takiego zakończenia, a zarazem smutna, że to już koniec... Twoja wierna fanka, Madzia! <3
    P.S. Nie potrafię pisać komentarzy ;o

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta historia byłe przecudowna <3...bardzo szkoda że to już koniec no ale tak to jest, przecież jednej historii nie będzie się ciągnęło w nieskończoność
    Trafiłam tu nie dawno ale bardzo lubiłam to czytać <3 Kibicuje ci z całego mojego małego serduszka by wszystkie inne historie pisało się dobrze
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że mi się uda :) dziękuję za wszystko ;*

      Usuń
  14. ale, że koniec? Jak wroce z obozu przygotywawczego obiecuje, ze napisze ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się że są razem. No, ale koniec? Ejj noo xd Tak się nie robi :3
    Nie no super opowiadanie jedno z moich ulubionych ;3
    Pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i z całego serduszka dziękuję! ;*

      Usuń
  16. Ja to umiem inspirować xd Jak nie ja to kto? xd Siatkarski świat jak wciągnie to na amen. Nie żegnam się, bo wiadomka, że my w kontakcie. Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie Ty, to nikt xD
      Oj porwał mnie całą, dobrze wiesz xd
      KC ;*

      Usuń
  17. Masz przekichane!
    Dlaczego ja nie wiedziałam o 16 rozdziale?
    DLACZEGO DOWIADUJE SIĘ O EPILOGU PO CZASIE?!
    NIENAWIDZĘ CIĘ.
    I nie będę się z Tobą żegnać bo mam Ciebie jeszcze na innych blogach.
    CZEKAM NA DRYJĘ.
    I wiedz, że masz szczęście za to powyżej.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winka, kochana moja, o 16 pisałam Ci na Włodarczyku i Kwasie w zakładce, a o epilogi i Ciebie i Em informowałam na idealnych, posprawdzaj sobie :)
      i tak Cię kocham <3
      teraz masz Kwasa i Włodiego, Dryja kiedyś tam się pojawi ;)
      wiem, że mam xD

      Usuń
    2. GDZIE JEST NOWY NA KWASIE?!

      Usuń
    3. Winia, nie wszystko się układa jakbym chciała
      mam problemy ze zdrowiem, dość poważne i nie wiem, czy dziś dam radę to napisać bo jeszcze w cholerę ćwiczeń przede mną, a jutro pracuję
      jak się pojawi, to na pewno Cię poinformuję pierwszą
      może dziś koło 1, może jutro po południu, może w sobotę
      nie wiem, naprawdę
      a wierz mi, chciałabym bo już mam zaczęty

      Usuń
    4. Eh no dobrze. Rozumiem :*

      Usuń
  18. Nie wiem jak to jakoś sensownie skomentować, ale okey :D
    Baaaardzo cieszy mnie to, że ta historia zakończyła się happy endem <3 Już się bałam, że Asia będzie z Tomkiem, ale na szczęście jej ukochanym mężem okazał się być Andrzej <3 I co tu jeszcze pisać? Zakończenie wręcz idealne *.* Dziwnie trochę będzie bez czekania na kolejny rozdział na tym blogu, ale na szczęście masz jeszcze następne :D Nie wiem czy wszystkie mam zapisane O.o muszę sprawdzić, ale to nie teraz xD
    Ogólnie cała ta historia była no i nadal jest wspaniała <3 Działo się wiele :D Najważniejsze, że skończyła się happy endem ^_^
    Żegnać się nie będę, bo przecież jeszcze masz inne blogi, które oczywiście czytam :D :* Więc no.... ^^
    Za to wszystko, co tutaj było Ci DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziękuję, za to że zawsze jesteś <3
      nawet nie wiesz jak mnie to podnosi na duchu :)
      cieszę się, że tak Ci się podobała ;)
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  19. Kocham<3 i będę na każdym innym twoim opowiadaniem, ponieważ czytając twoje historie można przenieść się w świat bohaterów dzięki dokładnym oddaniu uczyć bohaterów i choć tu przepraszam żadko komentuję to zawsze wiernie czytam. Niestety kompletny brak czasu tu nie pomaga ale wiem że akurat z tym mierzą się praktycznie wszyscy... Co tu dużo mówić wielki szacunek za kawał dobrej roboty:). Pozdrawiam ~ada :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bry słownik, a więc prostuje błędy i bardzo za nie przepraszam. Także 1#opowiadaniu, 2#rzadko. Pozdrawiam jeszcze raz! ~nie ogarnięta ja :-D

      Usuń
    2. błędami się nie przejmuj :D
      dziękuję w takim razie, że postanowiłaś się teraz ujawnić ;)
      bardzo mnie też cieszy, że czytasz wszystko co tam sobie skrobię, to naprawdę wiele znaczy
      do kolejnego ;*

      Usuń
  20. tak to jest jak Em nie popatrzy na komentarze i nie wie o nowym rozdziale u Wronki..
    no nie! nieeee! nie kończ tego, prroszeee. gdybym wiedziala ze skończyłaś - byłam wczoraj w BB to bym Cie poszukała xD
    było idealnie- niedoskonale. jedyna niedoskonałość? zbyt szybki koniec.
    pozdrawiam!
    Em.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracam z wyjazdu, wchodzę od razu tutaj, a tu uderza mnie napis EPILOG. Miałam w pierwszy momencie Cię zabić, ale był happy end i Asia w końcu jest z Wroną, ale no... nie spodziewałam się tego tak szybko i tak mi się smutno zrobiło :( Bo zawsze Cię tak poganiałam i czekałam na nowy rozdział tu, a teraz go nie będzie już ;( Nie masz mi za co dziękować, ja zawsze czytam to co Twoje!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ci z tego, że minął prawie rok? Zaglądam tu cały czas i cały czas czytam <3 zawsze od Miami. Czemu dopiero teraz? Po prostu poleciały mi łzy. Łzy wzruszenia i smutku. Raz w tym opowiadaniu pojawiło się jedno imię ( i to chyba jeszcze przez pomyłkę), a wywołało u mnie tyle emocji...
    Dziękuję Ci kochana za to opowiadanie <3 Obiecuję, że zajrzę tutaj jeszcze nie raz.
    PM

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne opowiadanie.
    Pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę...
    Pozdrawiam.
    Marta

    OdpowiedzUsuń